#online vásárlás









Meglátom, megveszem – luxusmárkák nyomulnak a TikTokon és az Instán
 

Meglátom, megveszem – luxusmárkák nyomulnak a TikTokon és az Instán

Már szinte nem is tudunk úgy képre nézni a digitális térben, hogy ne vehetnénk meg azonnal az ábrázolt terméket. Az olyan luxusmárkák pedig, mint a Chanel, a Dior, a Gucci és a Burberry pedig Snapchaten, TikTokon és WeChaten keresztül küzdenek a fiatalabb vásárlók figyelméért – és pénzéért. Kína után Nyugaton is egyre inkább teret kap a közösségi médián keresztüli vásárlás, aminek a koronavírus egy újabb löketet adott.

Dobos Emese Dobos Emese

Már online is lehet ruhát próbálni
 

Már online is lehet ruhát próbálni

A koronavírus-járvány felpörgette az online vásárlást és egyre több ruhamárka kínál virtuális próbafülkéket. A márkák ráadásul sokat spórolhatnak azon, ha minél kevesebb terméket küldenek vissza.

hvg.hu hvg.hu



Ezek a változások Önre is hatnak majd: mindennapok a koronavírus után
 

Ezek a változások Önre is hatnak majd: mindennapok a koronavírus után

Habár manapság már természetesnek tűnik, hogy elintézendő hivatalos és egyéb teendőinket online végezzük el, mégis sokan vannak ma is Magyarországon, akik inkább a várakozást és a hosszas sorban állást választják a kattintás helyett. De valóban szükséges minden esetben a személyes jelenlét? Lássuk, melyek azok a mindennapos feladatok, amelyeket már könnyebben és nem utolsó sorban gyorsabban intézhetünk el az interneten.








Nagyot ugrott az online kereskedelem a járvány idején
 

Nagyot ugrott az online kereskedelem a járvány idején

Az eddig itthon kizárólag internetes kereskedelemben érdekelt eMAG.hu megnyitotta első magyarországi üzletét – épp abban az időszakban váltanak a fizikai értékesítés felé, amikor Magyarországon is közelíti az e-kereskedelem aránya a nyugat-európai szintet.

Dobos Emese Dobos Emese